در نیمه های شب

متن مرتبط با «بارون» در سایت در نیمه های شب نوشته شده است

سفرنامه تا جیرفت - فصل 1 -بارون و دوست دارم هنوز چون تورو یادم میاره

  • نیلوبلاگ

    به دلیل مشکلات اینترنتxa0 امکان افزودنxa0 لینک برایxa0 این سفرنامه, محیا نشد. به زودی با رفع مشکلاتxa0لینک و نقشهxa0 اضافه خواهد شد. xa0 دیباچه یک ماه پیش تر از نوشتن این پستxa0یکxa0روزxa0در اواسط مهرماهxa0به سرم زده بود...

    ادامه مطلب
  • به تو فکر کردم که بارون بباره*....

  • نیلوبلاگ

    در آستانه سی سالگی هنوز رویایی در سر دارم که xa0کله ام به حال انفجار میرساند گاهی قبل خواب رویا بافی میکنم گاهی هنگام راه رفت با خودم از رویاهایم حرف میزنم و بعضی وقتها خیال را قاطی کارهایم میکنم و معجون های عجیب و غریب می سازم. اینکه چقدر ریسک پذیریم همه به درصدی از رویاپردازیمان ربط پیدا میکند. اما اینکه رویایی که ساختیم چقدر عملی و xa0انجام شدنی است همه اش به جدیت و جَنم خودمان ربط پیدا میکند. بنظر...

    ادامه مطلب