در نیمه های شب

متن مرتبط با «بباره» در سایت در نیمه های شب نوشته شده است

به تو فکر کردم که بارون بباره*....

  • نیلوبلاگ

    در آستانه سی سالگی هنوز رویایی در سر دارم که xa0کله ام به حال انفجار میرساند گاهی قبل خواب رویا بافی میکنم گاهی هنگام راه رفت با خودم از رویاهایم حرف میزنم و بعضی وقتها خیال را قاطی کارهایم میکنم و معجون های عجیب و غریب می سازم. اینکه چقدر ریسک پذیریم همه به درصدی از رویاپردازیمان ربط پیدا میکند. اما اینکه رویایی که ساختیم چقدر عملی و xa0انجام شدنی است همه اش به جدیت و جَنم خودمان ربط پیدا میکند. بنظر...

    ادامه مطلب