در نیمه های شب

متن مرتبط با «زاید» در سایت در نیمه های شب نوشته شده است

سه پلشت آید و زن زاید و مهمان عزیزی برسد

  • نیلوبلاگ

    "سیامک" (دوچرخه ام) را بُردم تعمیر، ضامن چرخ جلو مدتی بود که درست باز و بست نمی شد. بعد از آن  صعود و فرود از قله دُرفک دیگر بازش نکرده بودم همان موقعش هم بازی سرم درآورد  بود و ده دقیقه ای در میدان روستا کنار امامزاده شاه شهیدان معطلم کرده بود. والف تیوپ جلو شکست، راستش را بخواهید من دوچرخه را پُرباد سوار می شوم. تقریباً 40psiباد میزنم. به تجربه دیدهام که وقتیپربادم کمتر پنچر میکنم،پرشتاب ترم و لاستیک سایی کمتری دارم. وقتی بیش از ده روز یا دو هفته دوچرخه سوار نشوی طبیعی است که کمی لاس...

    ادامه مطلب