من و تو

خرید بک لینک

1

تو، درخت شدی

بهار که شد، هر دستت شکوفه بود

تابستان میوه هایت را شیر می دادی

و همه پاییز رابا باد گریه کردی.

زمستان کهبیایید تو را به خاطر افسردگی به تیمارستان می برند

تنها می مانی

تا دوباره

بهار شود.

2

، من اما گنجشک شدم

بهار را آواز خواندم

تابستان از گربه ها فرار میکردم

پاییز را دنبال دودکشی گرم و بلند می گشتم

زمستان که بیایید دوستت خواهم داشت.


پاییز95-تهران

در نیمه های شب...

ما را در سایت در نیمه های شب دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 179 تاريخ: يکشنبه 24 بهمن 1395 ساعت: 11:30

صفحه بندی